***English version below***

Algemene voorwaarden In Your Natural Flow

Artikel 1. Definities

  1. Dienstverlener: “In Your Natural Flow”, geregistreerd bij Kamer van Koophandel onder het nummer 63794489.

  2. Deelnemer: de wederpartij wordt in deze algemene voorwaarden aangeduid als Deelnemer.

  3. Overeenkomst: met de overeenkomst wordt bedoeld de overeenkomst van de opdracht op grond waarvan Dienstverlener zich tegen betaling van honorarium en kosten jegens de Deelnemer werkzaamheden voor Deelnemer verricht en waarbij de algemene voorwaarden van toepassing zijn verklaard.

Artikel 2. Algemeen

  1. De Overeenkomst wordt gevormd door de onderhavige algemene voorwaarden gezamenlijk met de door Dienstverlener en Deelnemer schriftelijke opdrachtbevestiging.

  2. De algemene voorwaarden zijn van toepassing op alle offertes, werkzaamheden, overeenkomsten en levering van diensten door of namens de Dienstverlener waarop Dienstverlener deze voorwaarden van toepassing heeft verklaard, voor zover van deze voorwaarden niet uitdrukkelijk en schriftelijk is afgeweken.

  3. De voorwaarden zijn eveneens van toepassing op handelingen van de door de Dienstverlener in het kader van de opdracht ingeschakelde derden.

  4. Van toepassing is steeds de laatst toegezonden versie van deze algemene voorwaarden.

  5. De toepasselijkheid van de algemene voorwaarden van Deelnemer wordt uitdrukkelijk van de hand gewezen.

  6. Indien één of meerdere bepalingen van deze algemene voorwaarden op enig moment door de rechter geheel of gedeeltelijk worden vernietigd of nietig worden verklaard, dan laat dit de werking van de overige bepalingen onverlet.

Artikel 3. Offertes en aanbiedingen

  1. Alle offertes en aanbiedingen van Dienstverlener zijn vrijblijvend, tenzij in de offerte of aanbieding een termijn voor aanvaarding is gesteld. Indien geen aanvaardingstermijn is gesteld, kan aan de offerte of aanbieding op generlei wijze enig recht worden ontleend.

  2. Offertes van Dienstverlener zijn gebaseerd op de informatie die door Deelnemer is verstrekt. Deelnemer staat ervoor in dat zij alle essentiële informatie voor opzet, uitvoering en afronding van de opdracht tijdig en naar waarheid heeft verstrekt aan Dienstverlener.

  3. Dienstverlener kan niet aan een offerte of aanbieding worden gehouden indien Deelnemer redelijkerwijs kan begrijpen dat (een onderdeel van) de offerte en aanbieding een kennelijke vergissing of verschrijving bevat.

  4. Een samengestelde offerte en aanbieding verplicht Dienstverlener niet tot het verrichten van een gedeelte van de offerte en aanbieding tegen een overeenkomstig gedeelte van de opgegeven prijs.

  5. Offertes en aanbiedingen gelden niet automatisch voor toekomstige orders.

Artikel 4. Prijzen

  1. Alle prijzen zijn in euro’s, exclusief B.T.W. en andere heffingen van overheidswege alsmede eventueel in het kader van de Overeenkomst te maken kosten zoals reis- en andere (on)kosten waaronder begrepen maar niet beperkt tot declaraties van ingeschakelde derden. Voormelde kosten komen voor rekening van Deelnemer. Op de offerte staat de totaalprijs van het gekozen pakket, met eventuele reiskosten en reistijd vermeld.

  2. Indien Dienstverlener met Deelnemer een vaste prijs overeenkomt, dan is Dienstverlener gerechtigd tot verhoging van deze prijs, zonder dat Deelnemer in dat geval gerechtigd is om de Overeenkomst om die reden te ontbinden, indien de verhoging van de prijs voortvloeit uit een bevoegdheid of verplichting ingevolge de wet of regelgeving of haar oorzaak vindt in een stijging van kostprijsbepalende factoren zoals de prijs van ruimtehuur, grondstoffen, lonen etc. of op andere gronden die bij het aangaan van de overeenkomst redelijkerwijs niet voorzienbaar waren.

  3. Met acceptatie van de offerte ontstaat de verplichting tot betaling van het geoffreerde bedrag, ook wanneer niet het gehele traject wordt doorlopen. Dienstverlener is gerechtigd de overeenkomst op te schorten totdat de volgende betaling is voldaan.

  4. De bij het aangaan van de overeenkomst overeengekomen prijzen zijn gebaseerd op het op dat moment gehanteerde prijspeil. Dienstverlener heeft het recht de vergoedingen op enig moment, wanneer gewijzigde omstandigheden dit verlangen, aan te passen. Aangepaste tarieven worden zo spoedig mogelijk medegedeeld aan de Deelnemer.

  5. Indien de Deelnemer in gebreke blijft in de tijdige betaling van een factuur, is de Deelnemer van rechtswege in verzuim en wettelijke rente verschuldigd. De rente over het opeisbare bedrag zal worden berekend vanaf het moment dat de Deelnemer in verzuim is tot aan het moment van voldoening van het volledig verschuldigde bedrag. In geval de verschuldigde betaling langer dan 180 kalenderdagen uitblijft, vervalt het recht op de overige sessies met restitutie van het overtollige bedrag, tenzij partijen anders overeenkomen.

Artikel 5. Overeenkomst

  1. De Overeenkomst geldt als gesloten vanaf de dag van ondertekening door Dienstverlener, respectievelijk de dag van verzending van de schriftelijke opdrachtbevestiging door Dienstverlener aan Deelnemer.

  2. De Overeenkomst wordt aangegaan voor bepaalde tijd, tenzij uit de inhoud, aard of strekking van de Overeenkomst voortvloeit dat deze voor onbepaalde tijd is aangegaan.

  3. Indien Deelnemer binnen 10 dagen na inschrijving van mening is dat de afgenomen dienst of online cursus niet voldoet aan de verwachtingen dient deze dit per mail kenbaar te maken aan Dienstverlener. Deelnemer dient dit binnen 10 dagen na de inschrijving per mail (admin@inyournaturalflow.nl) kenbaar te maken met bijgevoegd aankoopbewijs. Het aankoopbedrag zal door Dienstverlener binnen 30 dagen worden teruggestort op het bankrekeningnummer waarmee betaald is. Annuleringen na 10 dagen vallen buiten de niet-tevreden-geld-terug-garantie.  Uitzondering op deze garantie zijn aankopen van éénmalige diensten zoals een workshop of éénmalige sessie.

Artikel 6. Uitvoering van de Overeenkomst

  1. Dienstverlener neemt bij de uitvoering van zijn/haar werkzaamheden de zorg van een goed Dienstverlener in acht.

  2. Dienstverlener neemt met de Overeenkomst een inspanningsverbintenis op zich en geeft derhalve geen garantie omtrent de resultaten van de opdracht, tenzij uitdrukkelijk anders is bepaald.

  3. Dienstverlener heeft het recht, voor zover een goede uitvoering van de Overeenkomst dit vereist, gedeeltelijk de Overeenkomst door derden te laten uitvoeren. Dienstverlener zal hiertoe uitsluitend overgaan, na overleg met Deelnemer.

  4. Dienstverlener is gerechtigd Deelnemer door te verwijzen in geval van klachten waarbij de Dienstverlener niet voldoende te hulp kan schieten.

Artikel 7. Wijziging in de opdracht

  1. In het geval voor onvoorziene omstandigheden heeft de Dienstverlener de mogelijkheid een overeenkomst te onderbreken, verplaatsen of annuleren. Van onvoorziene omstandigheden is onder meer sprake in geval van ziekte van de Dienstverlener en omstandigheden die zich voordoen met betrekking tot materialen welke voor een behoorlijke uitvoering van de overeenkomst noodzakelijk zijn. Dienstverlener maakt een wijziging zoals bedoeld in dit lid zo spoedig mogelijk kenbaar aan de Deelnemer.

  2. Door Deelnemer na het verstrekken van de opdracht alsnog verlangde wijzigingen in de uitvoering van de Overeenkomst, moeten door Deelnemer tijdig en schriftelijk aan Dienstverlener ter kennis zijn gebracht. Een wijziging in dan wel aanvulling op de Overeenkomst geldt slechts indien deze door zowel Deelnemer als Dienstverlener (bij voorkeur schriftelijk) is aanvaard.

  3. Dienstverlener behoudt zich het recht voor wijzigingen aan te brengen in de data en locatie van een afspraak met Deelnemer. In geval de locatie of data door Dienstverlener wordt gewijzigd, heeft Deelnemer het recht binnen 48 uur na mededeling van de wijziging, de afspraak kosteloos te verzetten. Indien Deelnemer na 48 uur kenbaar maakt de afspraak te willen annuleren of verzetten staat het Dienstverlener vrij om reeds gemaakte kosten in rekening te brengen. Eventuele gemaakte kosten door Dienstverlener worden binnen 14 kalenderdagen na de wijziging gefactureerd.

  4. Annulering door de Deelnemer is enkel schriftelijk mogelijk. Tot twee weken voor aanvang van een afspraak is annulering van de afspraak kosteloos. Bij annulering binnen twee weken voor aanvang wordt 50% van de kosten in rekening gebracht; annulering vanaf 48 uur voor aanvang resulteert in de verplichting tot het volledig betalen van de deelnamekosten.

  5. De dienstverlening kent een loopduur zoals vermeld bij aankoop. Bij aanschaf van het traject gaat Deelnemer ermee akkoord dat het gehele traject dient te worden betaald, ook wanneer Deelnemer gedurende het traject wenst tot annulering over te gaan.

  6. Deelnemer kan de datum van een afspraak tot 48 uur voorafgaand aan de sessie kosteloos wijzigen. Bij verplaatsing of annulering binnen 48 uur, of het verstek laten gaan, komt de afspraak te vervallen en wordt deze als zodanig doorberekend.

  7. In bijzondere gevallen – onvoorziene omstandigheden komen uitsluitend ter beoordeling van Dienstverlener – bestaat de mogelijkheid van hetgeen geregeld in lid 3 en 4 van dit artikel af te wijken.

Artikel 8. Betalingsvoorwaarden

  1. Betaling geschiedt binnen 14 dagen na factuurdatum op een door Dienstverlener aan te geven wijze in euro’s, tenzij uitdrukkelijk anders is overeengekomen.

  2. Het verschuldigde bedrag voor de aangekochte dienst zal in één keer worden betaald door Deelnemer, tenzij tussen Dienstverlener en Deelnemer schriftelijk is overeengekomen om in termijnen te betalen. Voor het betalen in termijnen gelden andere tarieven.

  3. Indien Deelnemer in gebreke blijft met tijdige betaling is hij/zij van rechtswege in verzuim en is Deelnemer de wettelijke (handels)rente verschuldigd. Deelnemer is alsdan rente verschuldigd over iedere maand, of gedeelte van de maand, waarbij een gedeelte van de maand wordt beschouwd als de gehele maand. De rente over het opeisbare bedrag zal worden berekend vanaf het moment dat Deelnemer in verzuim is tot het moment van voldoening van het volledig verschuldigde bedrag.

  4. Vanaf het moment dat Deelnemer in verzuim is, is Deelnemer tevens gehouden tot vergoeding van alle te maken (buiten)gerechtelijke kosten en executiekosten verband houdende met de incasso van de gefactureerde bedragen. De buitengerechtelijke kosten zijn vastgesteld op 15% van de hoofdsom, met een minimum van € 40,00 exclusief btw, tenzij de wet anders bepaalt.

  5. Betalingen strekken in de eerste plaats in mindering van de kosten, vervolgens in mindering op de verschenen rente en tenslotte in mindering van de hoofdsom en de lopende rente.

Artikel 9. Overmacht

  1. Indien Dienstverlener haar verplichtingen uit de Overeenkomst niet, niet tijdig of niet behoorlijk kan nakomen ten gevolge van een aan haar niet toerekenbare oorzaak worden die verplichtingen opgeschort tot het moment dat Dienstverlener alsnog in staat is deze op de overeengekomen wijze na te komen. Onder overmacht wordt in ieder geval verstaan ziekte aan de zijde van Dienstverlener.

  2. Indien de periode waarin door overmacht nakoming van de verplichtingen van Dienstverlener niet mogelijk is langer duurt dan twee maanden zijn partijen bevoegd de Overeenkomst te ontbinden zonder dat ook maar enig recht van Deelnemer bestaat op schadevergoeding. Hetgeen reeds ingevolge de Overeenkomst is gepresteerd, wordt dan naar verhouding afgerekend.

Artikel 10. Aansprakelijkheid

  1. Dienstverlener is niet aansprakelijk voor schade die voortvloeit uit deze overeenkomst, tenzij de schade opzettelijk of met grove schuld is veroorzaakt.

  2. Dienstverlener is niet aansprakelijk voor schade, van welke aard dan ook, ontstaan doordat Dienstverlener is uitgegaan van door of namens Deelnemer verstrekte onjuiste en/of onvolledige gegevens.

  3. Indien Dienstverlener aansprakelijk mocht zijn voor enigerlei schade, dan is de aansprakelijkheid van Dienstverlener beperkt tot maximaal het declaratiebedrag, althans tot dat gedeelte van het bedrag waarop de aansprakelijkheid betrekking heeft.

  4. De aansprakelijkheid van Dienstverlener is in ieder geval steeds beperkt tot het bedrag der uitkering van haar verzekeraar in voorkomend geval.

  5. De in dit artikel opgenomen beperkingen van de aansprakelijkheid gelden niet indien de schade te wijten is aan opzet of grove schuld van Dienstverlener.

Artikel 11. Geheimhouding

  1. Deelnemer en Dienstverlener verplichten zich tot geheimhouding van alle vertrouwelijke informatie die zij in het kader van de Overeenkomst van elkaar of uit andere bron hebben verkregen. Informatie geldt als vertrouwelijk als dit door de andere partij is gemeld of als dit voortvloeit uit de aard van de informatie.

Artikel 12. Verwerking Persoonsgegevens

  1. Voor zover bij het uitvoeren van werkzaamheden in het kader van de dienstverlening van “In Your Natural Flow” persoonsgegevens van een Deelnemer worden verwerkt, zullen deze persoonsgegevens op een behoorlijke en zorgvuldige wijze worden verwerkt, overeenkomstig de Wet Bescherming Persoonsgegevens en Algemene Verordening Gegevensbescherming. “In Your Natural Flow” verwijst voor verdere informatie naar de Privacyverklaring (onderaan website).

  2. In aanvulling op het voorgaande lid 1 merkt “In Your Natural Flow” nog op dat er passende technische en organisatorische maatregelen zullen worden getroffen om de van een Deelnemer verwerkte persoonsgegevens te beschermen tegen verlies of enige andere vorm van onrechtmatige verwerking, daarbij rekening houdend met de huidige stand van de techniek en de aard van de verwerking.

Artikel 13. Intellectueel eigendom

  1. Alle door Dienstverlener voor Deelnemer ontwikkelde modellen, werken en/of uitvindingen zijn en blijven eigendom van Dienstverlener. Daaronder wordt tevens verstaan alle rechten van intellectueel eigendom waaronder begrepen, doch niet daartoe beperkt auteursrechten, modelrechten en/of octrooirechten.

  2. Elke handeling in strijd met dit artikel gestelde wordt gezien als inbreuk op het auteursrecht.

  3. Bij inbreuk komt Dienstverlener een vergoeding toe ter hoogte van tenminste driemaal de door Dienstverlener gebruikelijk gehanteerde licentievergoeding voor een dergelijke vorm van gebruik, zonder enig recht te verliezen op vergoeding van overige geleden schade.

  4. Deelnemer wordt uitdrukkelijk verboden beeld- en/of geluidsopnamen te maken tijdens een overeenkomst. Dienstverlener is hier wel toe gerechtigd. Deze opnamen worden in onderling overleg ter beschikking gesteld aan Deelnemer en zullen zonder toestemming van Deelnemer niet worden gedeeld met derden.

Artikel 14. Toepasselijk recht

  1. Op alle Overeenkomsten tussen Dienstverlener en Deelnemer is uitsluitend Nederlands recht van toepassing.

  2. De toepasselijkheid van het Weens Koopverdrag wordt uitgesloten.

  3. Onverminderd het recht van Dienstverlener een geschil voor te leggen aan de volgens de wet bevoegde rechter, zullen geschillen tussen partijen in eerste instantie worden voorgelegd aan de bevoegde rechter in de vestigingsplaats van Deelnemer, tenzij de wet dwingend anders voorschrijft.

Deze Algemene Voorwaarden zijn opgesteld d.d. 15 augustus 2020 en zijn voor het laatst gewijzigd op d.d. 20 april 2023.


Terms and Conditions of In Your Natural Flow

Article 1. Definitions

  1. Service Provider: "In Your Natural Flow", registered with the Chamber of Commerce of The Netherlands under number 63794489.

  2. Participant: the counterparty referred to as Participant in these general terms and conditions.

  3. Agreement: the agreement of the assignment is meant the agreement under which the Service Provider performs activities for the Participant against payment of fees and expenses and where the general terms and conditions are declared applicable.

Article 2. General

  1. The Agreement is formed by these general terms and conditions together with the written order confirmation issued by the Service Provider and the Participant.

  2. The general terms and conditions apply to all quotations, work, agreements, and provision of services by or on behalf of the Service Provider to which the Service Provider has declared these conditions applicable, unless explicitly and in writing deviated from these conditions.

  3. The conditions also apply to acts of the third parties engaged by the Service Provider in the context of the assignment.

  4. The most recently sent version of these general terms and conditions always applies.

  5. The applicability of the Participant's general terms and conditions is expressly rejected.

  6. If one or more provisions of these general terms and conditions are wholly or partially annulled by the court at any time, this does not affect the validity of the remaining provisions.

Article 3. Quotations and Offers

  1. All quotations and offers from the Service Provider are without obligation, unless a term for acceptance is stated in the quotation or offer. If no acceptance period is stated, no rights can be derived from the quotation or offer in any way.

  2. Quotations from the Service Provider are based on the information provided by the Participant. The Participant guarantees that it has provided all essential information for the setup, execution, and completion of the assignment to the Service Provider in a timely and truthful manner.

  3. The Service Provider cannot be held to a quotation or offer if the Participant can reasonably understand that (part of) the quotation or offer contains an obvious mistake or typo.

  4. A composite quotation and offer does not oblige the Service Provider to perform part of the quotation and offer against a corresponding part of the stated price.

  5. Quotations and offers do not automatically apply to future orders.

Article 4. Prices

  1. All prices are in euros, excluding VAT and other government levies, as well as any costs to be incurred in the context of the Agreement such as travel and other (un)costs including but not limited to declarations of third parties engaged. The aforementioned costs are for the account of the Participant. The total price of the chosen package, with any travel costs and travel time, is stated on the quotation.

  2. If the Service Provider agrees on a fixed price with the Participant, the Service Provider is entitled to increase this price without the Participant being entitled to dissolve the Agreement for that reason, if the increase in the price results from an authority or obligation pursuant to the law or regulations or finds its cause in an increase in cost-determining factors such as the price of space rental, raw materials, wages etc. or on other grounds that were not reasonably foreseeable at the time of entering into the agreement.

  3. Acceptance of the quotation creates the obligation to pay the quoted amount, even if not the entire trajectory is completed. The Service Provider is entitled to suspend the agreement until the next payment is made.

  4. The prices agreed upon at the conclusion of the agreement are based on the price level then in force. The Service Provider has the right to adjust the fees at any time, when changed circumstances so require. Adjusted rates will be communicated to the Participant as soon as possible.

  5. If the Participant defaults on the timely payment of an invoice, the Participant is in default by operation of law and statutory interest is due. Interest on the amount due will be calculated from the moment the Participant is in default until the moment of payment of the full amount due. If the due payment is overdue for more than 180 calendar days, the right to the remaining sessions with a refund of the excess amount lapses, unless otherwise agreed between the parties.

Article 5. Agreement

  1. The Agreement is deemed concluded from the day of signing by the Service Provider, or the day of dispatch of the written order confirmation by the Service Provider to the Participant.

  2. The Agreement is entered into for a fixed term, unless it follows from the content, nature or scope of the Agreement that it has been entered into for an indefinite period.

  3. If the Participant is of the opinion within 10 days after registration that the service or online course purchased does not meet expectations, the Participant must notify this by email to the Service Provider. The Participant must notify this within 10 days after registration by email (admin@inyournaturalflow.nl) with attached proof of purchase. The purchase amount will be refunded by the Service Provider within 30 days to the bank account number used for payment. Cancellations after 10 days are excluded from the satisfaction guarantee. An exception to this guarantee is purchases of one-time services such as a workshop or one-time session.

Article 6. Execution of the Agreement

  1. The Service Provider will exercise due care in the performance of his/her activities.

  2. The Service Provider undertakes an obligation to make efforts with the Agreement and therefore does not provide any guarantee regarding the results of the assignment, unless explicitly stated otherwise.

  3. The Service Provider has the right, to the extent that proper execution of the Agreement requires this, to have part of the Agreement carried out by third parties. The Service Provider will only proceed to do so after consultation with the Participant.

  4. In case of complaints where the Service Provider cannot adequately assist, the Service Provider is entitled to refer the Participant.

Article 7. Changes in the assignment

  1. In the event of unforeseen circumstances, the Service Provider has the option to interrupt, move, or cancel an agreement. Unforeseen circumstances include, among other things, illness of the Service Provider and circumstances that arise with regard to materials that are necessary for proper execution of the agreement. The Service Provider will inform the Participant of a change as referred to in this paragraph as soon as possible.

  2. Changes in the execution of the Agreement requested by the Participant after the assignment has been issued must be notified to the Service Provider in a timely manner and in writing by the Participant. A change in or addition to the Agreement applies only if it has been accepted by both the Participant and the Service Provider (preferably in writing).

  3. The Service Provider reserves the right to make changes to the date and location of an appointment with the Participant. If the location or dates are changed by the Service Provider, the Participant has the right to reschedule the appointment free of charge within 48 hours of notification of the change. If the Participant notifies the Service Provider of the desire to cancel or reschedule the appointment after 48 hours, the Service Provider is entitled to charge any costs already incurred. Any costs incurred by the Service Provider will be invoiced within 14 calendar days after the change.

  4. Cancellation by the Participant is only possible in writing. Up to two weeks before the start of an appointment, cancellation of the appointment is free of charge. Cancellation within two weeks before the start will result in 50% of the costs being charged; cancellation within 48 hours before the start results in the obligation to fully pay the participation costs.

  5. The service has a duration as stated at the time of purchase. Upon purchase of the package, the Participant agrees that the entire package must be paid, even if the Participant wishes to cancel during the package.

  6. The Participant can change the date of an appointment up to 48 hours before the session free of charge. If rescheduled or canceled within 48 hours, or if the Participant fails to attend

  7. In exceptional cases – unforeseen circumstances are solely at the discretion of the Service Provider – there is the possibility of deviating from what is regulated in clause 3 and 4 of this article.

Article 8. Payment Terms

  1. Payment shall be made within 14 days from the date of the invoice in euros, unless expressly agreed otherwise.

  2. The amount due for the purchased service shall be paid in full by the Participant, unless expressly agreed otherwise in writing between the Service Provider and the Participant. Different rates apply for installment payments.

  3. If the Participant defaults on timely payment, he/she shall automatically be in default and shall owe the statutory (commercial) interest. The Participant shall then owe interest on each month, or part thereof, with a part of the month being considered as the entire month. Interest on the amount due shall be calculated from the moment the Participant is in default until the moment of full payment of the amount due.

  4. From the moment the Participant is in default, the Participant shall also be obliged to compensate all (extra)judicial costs and execution costs incurred in connection with the collection of the invoiced amounts. The extrajudicial costs are fixed at 15% of the principal sum, with a minimum of €40.00 excluding VAT, unless the law prescribes otherwise.

  5. Payments shall first be allocated to cover costs, then to cover accrued interest, and finally to cover the principal sum and ongoing interest.

Article 9. Force Majeure

  1. If the Service Provider is unable to fulfill its obligations under the Agreement, or unable to do so in a timely or proper manner due to a cause not attributable to it, such obligations shall be suspended until the Service Provider is able to fulfill them in the agreed manner. Force majeure shall in any case be understood to include illness on the part of the Service Provider.

  2. If the period during which performance of the obligations of the Service Provider due to force majeure is not possible lasts longer than two months, the parties shall be entitled to terminate the Agreement without the Participant having any right to compensation. What has already been performed pursuant to the Agreement shall then be settled proportionately.

Article 10. Liability

  1. The Service Provider shall not be liable for damages resulting from this agreement, unless the damage is intentionally or grossly negligently caused.

  2. The Service Provider shall not be liable for damages of any kind resulting from the fact that the Service Provider has relied on incorrect and/or incomplete data provided by or on behalf of the Participant.

  3. If the Service Provider should be liable for any damage, the liability of the Service Provider shall be limited to a maximum of the invoice amount, or to that part of the amount on which the liability is based.

  4. The liability of the Service Provider shall in any case be limited to the amount of the payment from its insurer, if applicable.

  5. The limitations of liability set forth in this article shall not apply if the damage is due to intent or gross negligence on the part of the Service Provider.

Article 11. Confidentiality

  1. The Participant and the Service Provider undertake to maintain confidentiality of all confidential information obtained from each other or from other sources in the context of the Agreement. Information shall be deemed confidential if so notified by the other party or if it arises from the nature of the information.

Article 12. Processing of Personal Data

  1. To the extent that in carrying out activities within the framework of the services of "In Your Natural Flow" personal data of a Participant are processed, these personal data shall be processed in a proper and careful manner, in accordance with the Dutch Personal Data Protection Act and General Data Protection Regulation. "In Your Natural Flow" refers for further information to the Privacy Statement (at the bottom of the website).

  2. In addition to the foregoing clause 1, "In Your Natural Flow" further notes that appropriate technical and organizational measures shall be taken to protect the personal data processed from a Participant against loss or any other form of unlawful processing, taking into account the current state of technology and the nature of the processing.

Article 13. Intellectual Property

  1. All models, works, and/or inventions developed by the Service Provider for the Participant shall remain the property of the Service Provider. This also includes all intellectual property rights including, but not limited to, copyrights, model rights, and/or patent rights.

  2. Any action contrary to this article shall be deemed an infringement of copyright.

  3. In the event of an infringement, the Service Provider shall be entitled to a compensation of at least three times the license fee commonly used by the Service Provider for such use, without forfeiting any right to compensation for other damages suffered.

  4. The Participant is expressly prohibited from making audio and/or video recordings during an agreement. The Service Provider is entitled to do so. These recordings shall be made available to the Participant by mutual agreement and shall not be shared with third parties without the Participant's permission.

Article 14. Applicable Law

  1. Dutch law shall exclusively apply to all Agreements between the Service Provider and the Participant.

  2. The applicability of the Vienna Sales Convention is excluded.

  3. Without prejudice to the right of the Service Provider to submit a dispute to the competent court according to the law, disputes between the parties shall initially be submitted to the competent court in the place of establishment of the Participant, unless the law mandatorily prescribes otherwise.

These General Terms and Conditions were drawn up on August 15, 2020, and were last amended on April 20, 2023.